Jak je život úžasný!

Byl jsem zaslepen, žil jsem mylně, nevěřil jsem a pochyboval, brbal jsem a nadával, poddal jsem se negativismu, to se změní.

Dnes se mi stala, pro mě, ojedinělá událost, díval jsem se na televizi. Ojedinělá proto, že Té Fauko prostě nemám a než mi do bytu nainstalují orwellovský telescreen asi ani mít nebudu. Nedávno jsem v souvislosti s tímto faktem byl konfrontován otázkou, co že to tedy vlastně po večerech děláme… do detailů nepůjdu, jednak kvůli ochraně soukromí a jednak kvůli mystičnosti nevědomí, ale přiznám se, že si někdy jen tak povídáme.

No jak už jsem předeslal, dnes jsem učinil výjimku, chtěl jsem se totiž podívat na dokument o včelách, většinou jsou zvláštně uklidňující, jenže v tomle bylo víc záběrů na drony, termokamery a přespříliš horlivé moderátory, tak jsem to zase vypnul. Přesto jsem stihl pásmo reklam a nabyl jsem neuvěřitelně pozitivního dojmu ze světa, společnosti i sebe sama, objevil jsem zemi zaslíbenou, oplývající mnohem více než jen mlékem a strdím. Mám temné podezření, že jsem byl přemístěn do jiné reality, protože ta, co jsem viděl je skutečným zhmotněním blahobytu a bezstarostnosti, kde opravdu jsou všechny bytosti šťastny.

Bezstarostné pojištění všeho, zbavení se zodpovědnosti za cokoliv, úklid připomínající orgastické prožitky, peníze doslova rozdávané za nic, bez podmínek, z čiré dobroty, smějící se děti, puberťáci bez pupínků, ženy na běhacích pásech vonící jako levandulová pole, staroušci bez bolesti, nová pračka, mobil, auto, byt, speciální uklízeč rozsypaných fazolí, automatické vše, jen zavolat, jen kliknout, muž, který o víkendech nepracuje, další muž, který dychtivě 24/7 čeká, aby mohl s úsměvem odvézt vaše staré heblo a nahradit jej jiným, zpevňovač stolice, zřídčovač stolice, plíny, které naučí děti malé násobilce, šeptající sýry… to vše nadosah, hned, teď, bez čekání, s úsměvem, vlastně zadarmo.

Žiju v ráji a odmítal jsem to. Jak jsem mohl být tak slepý!

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Jiří Kadlubiec | středa 26.10.2016 21:02 | karma článku: 13,88 | přečteno: 157x
  • Další články autora

Jiří Kadlubiec

Nevyužitý potenciál žen

Ženy, téma věčné, téma nekončící, téma, které ze své podstaty ukončit nejde a stejně jako vesmír se pomalu rozpíná.

4.1.2018 v 19:06 | Karma: 9,09 | Přečteno: 255x | Diskuse| Hyde park

Jiří Kadlubiec

Román pro Stroje

Ve vývoji lidské rasy jsou, kromě mnoha dalších, dva velmi podstatné milníky. Tím prvním je zaznamenávání myšlenek a zkušeností jakoukoli permanentnější formou, druhou je pak vynález knihtisku.

14.5.2017 v 20:17 | Karma: 7,63 | Přečteno: 137x | Diskuse| Společnost

Jiří Kadlubiec

Zvrhlá Čapí Demokracie

Od Japonců přes vyšumělé zpěvačky nás lidé přesvědčují o úžasnosti té naší mlékem, strdím a kuřaty oplývající kotliny a o nádherách demokratického zřízení, které nám tu funguje už thousand years skoro třicet let.

2.4.2017 v 21:03 | Karma: 22,60 | Přečteno: 715x | Diskuse| Společnost

Jiří Kadlubiec

Avatar Revival

Ve světě jedniček a nul má každý avatar právo na existenci, platí zde jiné zákony a vyskytují se jiné hrozby, řekl doktor Jekyll panu Hydeovi...

17.2.2017 v 19:28 | Karma: 9,97 | Přečteno: 218x | Diskuse| Společnost

Jiří Kadlubiec

Ohňostroj budoucnosti

Ještě teď, prvního ledna doznívají výbuchy dělostřelecké artilerie, jejímž účelem (snad) není smrt, ale potěšení. Budeme mít stejné zvyky i v budoucnu?

1.1.2017 v 19:06 | Karma: 14,73 | Přečteno: 446x | Diskuse| Ekonomika
  • Nejčtenější

Nahá umělkyně za zvuků techna házela před dětmi hlínou. Už to řeší policie

3. května 2024  10:10,  aktualizováno  13:43

Policie prošetřuje vystoupení, ke kterému došlo na Akademii výtvarných umění (AVU). Umělkyně a...

Stovky amerických obrněnců se v řádu dnů nepozorovaně přemístily do Česka

2. května 2024  17:21

Několik set vozidel americké armády včetně obrněnců Bradley nebo transportérů M113 se objevilo ve...

Přes Česko přešly bouřky s krupobitím. Dálnici D1 pokrylo bahno a větve

6. května 2024  15:47,  aktualizováno  7.5

Do Česka přišly přívalové deště, na některých místech padaly i kroupy. Hasiči hlásili desítky...

Německo je otřeseno. Přišel brutální útok na politika, pak následoval další

4. května 2024  17:40,  aktualizováno  21:09

Na lídra kandidátky německé sociální demokracie (SPD) v Sasku do evropských voleb Matthiase Eckeho...

Vyváděla strašné věci. Zahradil označil Jourovou za nejhorší z eurokomisařů

4. května 2024

Premium Když Česko vstoupilo 1. května do Evropské unie, byl tam matador ODS Jan Zahradil kooptován...

U Strakonic havarovalo několik aut, letí tam vrtulník. Silnice na Písek je zavřená

7. května 2024  17:49,  aktualizováno  19:09

U Strakonic na silnici I/4 havarovalo několik vozidel. Vozovka ve směru na Písek je kvůli havárii...

Liberty tvrdí, že uhradila nedoplatky. Podle Stanjury je její plán neudržitelný

7. května 2024  18:46

Hutní společnost Liberty Ostrava tvrdí, že České správě sociálního zabezpečení (ČSSZ) uhradila...

Univerzální politik, který míří do vlády, má zkušenosti ze dvou ministerstev

7. května 2024  13:18,  aktualizováno  18:40

Marek Ženíšek, který se má podle předsednictva TOP 09 stát novým ministrem pro vědu a výzkum, v...

Izraelská armáda drží palestinskou stranu Rafáhu, v Káhiře se jedná o příměří

7. května 2024  7:44,  aktualizováno  18:19

Izraelská armáda v úterý zahájila operace ve východních částech Rafáhu na jihu Pásma Gazy. Obsadila...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

  • Počet článků 12
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 347x
Zaražený, věčně rýpající a nespokojený, toužící po divoké jízdě a absolutním klidu a hlavně nechápající, co se to vlastně děje.

Seznam rubrik