Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J71a95n 86D46ě31d

26. 9. 2016 16:27

Ta vize se mi člověče nějak nezdá... Ten přesun průmyslu do center. Zejména toho, který "hyzdí krajinu" a je po něm potřeba "desetiletá deratizace"... No a když si uvědomím, z čeho a jak se dneska staví průmyslové objekty, tedy, že z důvodu jednoduchých průtoků materiálu jsou pokud možno jednoúrovňové, pak mi to celé už vůbec nedává smysl. Nevím, možná je můj pohled technologa a "leanňáka" málo odborný, ale myslím, že ten článek je blbost.

0 0
možnosti
Foto

Díky! Vidíš to z jiného úhlu. Vize budoucí(současné) průmyslové revoluce je dost komplexní a samozřejmě přesun průmyslových zařízení do center je jen její součástí (součástí vize a ne zaběhnuté praxe) a to dost možná neuskutečnitelnou. Samozřejmě jsem rád, že se od technologa dozvím povzbuzující slova o čistotě staveb. Že hyzdí, na tom trvám, že co je jednou zhuntováno není tak lehké vrátit do původního využitelného stavu, o tom jsem taky přesvědčen, použil jsem slovo deratizace, chápej i revitalizace a další kroky. Každopádně tento blog navazuje na původní projekt "Kýbel sraček" takže slovo blbost beru skoro jako poctu.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS